Sunday, September 01, 2013

Luisana Lopilato erkjente hjelp av Michael Buble : " Mike hjalp meg hvert sekund , jeg kunne ikke gjøre det alene "

Skuespilleren skrev det første kapittelet i historien som vil gjøre for Unicef ​​, angret ikke å ha hatt en naturlig fødsel og sa at de to første dagene var vanskelig.

Bublé Noahs fødsel var et arrangement for tusenvis av fans over hele verden , men spesielt en unik opplevelse for Luisana Lopilato , som startet Journal of Mini Bublé , som han kaller barnet hun unnfanget med Michael Bublé . Det første kapittelet i krønikene at skuespilleren vil være en del av et UNICEF kampanje for å utdanne moms.

"Jeg følte meg litt frustrert fordi jeg trodde jeg hadde gjort alt mulig for å ha naturlig fødsel . Uansett, ville bare det beste for barnet mitt "

"Jeg lever en fantastisk opplevelse. Et keisersnitt selvfølgelig det har sine fordeler og ulemper , men på slutten av dagen når du ser at ansiktet og de ​​øynene som ser på deg med så mye kjærlighet og la deg vite at de trenger deg , de trenger deg ... det er fornuftig , " han tilsto Lopilato spent. Han forklarte: « Det var sju timer etter fødselen Broke bag hjemme mens en lur , jeg begynte med rier og gikk rett til sykehuset som startet det hele , kom all right, sammentrekning etter sammentrekning Mike hjalp meg hvert sekund av prosessen , . . . . før i dag at jeg ikke kunne gjøre det alene var veldig redd : ikke landet der jeg ble født , og mitt primære språk , så alt redd lenger " .

Men innrømmet Luisana at ikke alt var like bra som jeg drømte : . . " En komplikasjon med navlestrengen, måtte jeg ha keisersnitt Leger og Mike var super rolig og hjalp meg på alle andre følte jeg litt frustrert fordi jeg trodde jeg hadde gjort alt for å ha naturlig fødsel . Uansett, ville bare det beste for babyen min . Så jeg forlot alt i hendene på legene og overga seg til situasjonen . "

Den kanadiske sangeren kvinnen beskrev seg tid til å møte henne baby: "Jeg gikk til operasjonsstuen og på mindre enn 20 minutter Noah ble født Var den beste tiden i mitt liv , den beste av alle følelsene ikke sammenliknes med. . ingenting . Recovery var vanskelig de første to dagene. Men den tredje , og du føler deg mye bedre . "

" Tydeligvis jeg kommer til å få pappa som har å synge den , hans musikk beroliger "

I sin rolle som eksemplarisk mor , den tidligere Gift med barn råd: « Du må vite at den nyfødte babyen sover mye og ofte det gjør samtidig at du du sover normalt må være tålmodig og ! . hjelpe ... Selvfølgelig skal jeg få pappa som har å synge den , beroliger hans musikk ham . "

Facebook-veggen også var en måte å kommunisere med fans : " God morgen Vel, disse er de timene jeg kjører nå AM 5 Vancouver tid Takk for innleggene så søt at jeg forlot jeg beholde. ! . leser dine innlegg , så fortsett å skrive som gjør meg være mer i nærheten av deg akkurat nå "tidlig morgen ". "

En mor høne .

Kilde : CIty

No comments :