Friday, January 11, 2013

بوینس آیرس: تاریخچه پلازا د مایو



دقیقا در اینجا، خوان د Garay تصمیم گرفت برای قرار دادن در میدان اصلی شهر که بعدها به عنوان بوئنوس آیرس شناخته شده بود، و که در آن زمان تا به حال 144 بلوک و فقط 63 جمعیت. از آنجا که آغاز به کار خود، پلازا د مایو شاهد حوادث در تاریخ آرژانتین، کیفیت در طول زمان از دست داده است.

پلازا د مایو
در پایه دوم بوئنوس آیرس، اسپانیایی، خوان د Garay انتخاب این محل به سایت شهردار پلازا شهر تثلیث مقدس و بندر بانوی ما از بوئنوس آیرس، آن را به عنوان کسانی که tiempos.Corría 1580 و آیرس نامیده می شد بوئنوس فقط برخوردی خشن روبرو سر خود را تا به حال 144 بلوک و تنها 63 جمعیت است. در 11 ژوئن همان سال، میدان مرکز زندگی شهری، جلسه ای از همسایه ها که در آن بازار برگزار شد، دسته برگزار شد شد، مراسم مذهبی جشن، تمرین بازی ها و گاوبازی است.


و به عنوان شاهد خاموش تاریخ آرژانتین، حقایق برجسته سیاست و جامعه از آن زمان به بعد از طریق پلازا د مایو رژه: در برابر اشغالگران انگلیسی وجود دارد می جنگیدند، با تشکیل اولین دولت محلی برگزار شده بود، و مردم شهرستان سوگند یاد استقلال و قانون اساسی است. در بالکن Rosada کاسا، Evita بسیج "shirtless" نامیده می شود، او به عنوان کارگران و پیروان شوهرش، خوان دومینگو پرون، رئیس جمهور سابق. در آن بالکن، مدونا در فیلم "Evita" به کارگردانی آلن پارکر (1996) نشان داده شده است.


در پلازا دو مایو مارس، سال 1977، مادران و مادربزرگ در آخرین دیکتاتوری نظامی (1976-1983)، و همچنین جانبازان از جنگ فالکلند (1982) و بخش های مختلف جامعه نارضایتی خود را ناپدید شده است. آخرین قیام مردمی در سال 2001 رخ داد، هنگامی که بسیج خود به خود باعث استعفای رئیس جمهور سابق فرناندو د لا Rúa قانون اساسی است.

SOURCE: http://www.viajarhoy.com.ar

No comments :