Thursday, January 12, 2012

Lucila Polak: "Saya dapati bahawa Al Pacino sedang mencari"

Dalam temu bual eksklusif, Argentina bercakap model, dengan Camilla anak perempuannya, kira-kira hubungannya dengan pelakon Hollywood

Sejarah Lucila Polak (32) mungkin skrip untuk filem di mana protagonis memutuskan untuk meninggalkan kampung halamannya pergi mimpi-mimpi mereka dan pada kejatuhan yang paling tidak dijangka mandam selepas selebriti antarabangsa, hidupnya berubah selama-lamanya.

Oleh itu, Argentina yang mula model pada 15 tahun tangan Pancho Dotto yang ditemui di perhimpunan yang terdiri daripada rakan-rakan di Los Angeles untuk memenangi anugerah Al Pacino (71), dengan siapa dia saham hidupnya selama lebih empat tahun.

Anak perempuan Frederick Polak, bekas jurucakap Raul Alfonsin dan ibu Camila (14)-hasil daripada perkahwinan kepada bekas supermodel Maximo Morrone dia, terus menjadi pelakon utama cerita sendiri. "Apa yang saya dapat dari segi agensi-agensi dan wakil-wakil di Amerika Syarikat lama sebelum beliau menemui al," katanya.

Lucila-bagaimana menjadi seorang ibu bagi seorang remaja di abad XXI itu?

'Ia adalah satu cabaran besar. Remaja adalah peringkat yang paling sukar di antara ibu dan seorang anak perempuan. Saya rasa sekarang saya perlu lebih prihatin kepada, emosi dan rohani kerana mereka adalah tahun penting bagi Camilla. Nasib baik, dia seorang gadis hebat dan saya berharap agar semua had bertanggungjawab dan ceramah ayahnya dan saya dengan dia, dan sekarang nampaknya paling teruk di dunia, membuahkan hasil.

- Apa yang ideal anda seorang ibu yang baik?

-Kuasa untuk menyampaikan kepada anak nilai-nilai yang perlu baginya untuk mendapatkan had saya sendiri.

-Pada zaman remaja, ibu bapa biasanya menjadi paling buruk yang boleh berlaku ...

-Saya psikologi sentiasa berkata: "Ia datang ke fikiran bahawa orang asing yang menyerang kepala dan sehingga 18 atau 19 tahun, tidak akan pergi ke sana." Jadi saya tidak mengambil apa-apa kerana peribadi. Apabila anda muda atau tidak boleh berdiri sendiri dan anda tidak tahu mengapa. Saya sentiasa cuba untuk memahami dan faham bahawa anda perlu ruang dan privasi.

-Camilla, bagaimana Lucila dalam peranannya sebagai ibu?

'Kami mempunyai hubungan yang rapat, kami sangat rapat, kami telah bersenang-senang, tetapi ia adalah sangat jelas apabila diletakkan di dalam peranan seorang ibu. Cepat boleh menukar cip dan pergi daripada ibu terbaik kawan-kawan dan anak perempuan.

-Dan anda, Lucila, bagaimana anda melihat diri anda sebagai ibu bapa?

-Camila sentiasa dibuat sangat mudah. Beliau mempunyai kebijaksanaan mengejutkan, satu cara untuk mencari kehidupan yang lebih bijak daripada saya. Kami amat kroni, menonton wayang banyak, muzium melawat, saya cadangkan buku, pakaian dan berkongsi walaupun menyertai tangan Kita ... saya fikir saya memimpin dengan cara yang terbaik.

-Camila, apa yang anda juga ingin menjadi pelakon?

-Tanpa keraguan, saya rasa saya seorang pelakon yang lebih baik daripada model. Saya juga suka menyanyi dan, pada masa ini, idea model adalah satu permainan, tidak melihat ia sebagai sesuatu yang saya akan mendedikasikan diri secara profesional.

Lucila Polak menikmati percutian santai dengan anak perempuan, dia Camila. Photo / Paul RogerFoto September 1


- Apa yang anda fikir dia mengikut jejak langkah anda?

Camila: Langkah-langkah yang sama, tidak! Saya boleh menyanyi dan dia tidak. [Mereka ketawa dengan kuat.]

Lucila: Saya tidak ragu-ragu bahawa Cami adalah versi yang lebih baik daripada saya. Jangan sekali-kali berlaku kepada saya bersaing dengan anak perempuan saya, dan apa yang saya cinta yang paling dalam kehidupan ialah anda pergi jauh lebih baik, lebih bahagia daripada saya, mempunyai lebih banyak peluang dan mencapai segala yang anda mahu. Saya terpaksa membayar banyak cukai-cukai di Los Angeles untuk had saya, yang bukan bahasa Inggeris bahasa ibunda saya, untuk telah mula kerana saya adalah besar dan ibu pada 18. Jadi, jika jalan untuk saya digunakan untuk membuat hidup lebih mudah, jadi ia!

-Anda benar-benar terpaksa mengatasi tentangan daripada ibu bapa anda apabila anda berkata anda mahu menjadi model.

"Saya rasa ia adalah ibu bapa saya 'ketakutan dan kejahilan. Apabila ibu saya adalah seorang remaja, yang melanggar hukum yang paling adalah untuk menjadi atendan penerbangan apabila saya berumur 15 tahun, pemberontakan itu dianggap sebagai model. Datuk saya dan ayah saya mempelajari undang-undang dan selalu sangat terlibat dalam politik. Fikir saya anak pertama, cucu pertama dan anak saudara keluarga yang pertama. Saya cara saya dengan parang ... Malah, saya mula mengkaji undang-undang, tetapi saya lebih seronok mengambil gambar.

A SEJARAH FILEM

- Bagaimana kehidupan anda hari ini di Beverly Hills?

'Sangat berbeza berbanding ketika saya perempuan. Saya sukar menerima bahawa saya telah memberi anak saya model yang sangat berbeza bahawa saya telah lebih nomad. Ibu bapa saya telah berkahwin selama lebih tiga puluh tahun dalam sejarah keluarga saya, tidak pernah bercerai sehingga mereka dipisahkan. Berkembang dan matang mempunyai kaitan dengan memecahkan formula dan model yang dibangkitkan. Kadang-kadang sukar untuk menyedari bahawa terdapat bentuk-bentuk lain dan keluarga adalah seperti yang sah sebagai tradisional "ibu dan ayah selama-lamanya bersama-sama dan kanak-kanak beberapa."

- Bagaimana anda mendapat lebih masa? Bolehkah anda jika saya bertanya umur anda?

-Bergantung pada hari. Bagi saya ia sangat relatif: tiba-tiba merasakan bahawa masa tidak pernah datang dan tiba-tiba saya mendapati bahawa saya tinggal eight nyawa dan meninggalkan lapan orang yang berbeza. Zaman kanak-kanak saya, zaman remaja saya, perkahwinan pertama saya, setelah mempunyai anak perempuan saya, tinggal di luar negara, yang semata-mata, semasa hubungan saya dengan Al

'Tetapi adakah anda mengambil berat?

-Cuba sekurang-kurangnya sementara menunggu cermin, kerana di bandar seperti Beverly Hills dan industri filem Hollywood selama 35 tahun seorang wanita itu dinasour dan anda perlu membuang ia. Jika anda pergi ke dalam permainan ini, ia terbakar kepala anda dan kehidupan anda mula bergantung kepada rutin meletihkan yang termasuk: Isnin, mendapatkan tangan anda Sunday, pergi ke pendandan rambut, Rabu, bulu mata palsu, Khamis, botox ... Jelas sekali, saya melakukan perkara-perkara untuk melihat dan baik, tapi saya tahu mencari kepenuhan di pihak yang lain. Malah, apa yang membimbangkan saya adalah yang paling saya terlalu banyak matlamat dan kecewa jika kehidupan tidak pergi untuk bahagian yang saya cari. Tetapi tiba-tiba anda tertanya-tanya: "Adakah kehidupan untuk menjadi lebih berjaya atau bahagia lebih jutawan di dunia ini adalah untuk sebelah beliau mahu mereka."

- Bagaimana anda hidup bahawa kejayaan yang bercakap ibu anda?

Camilla: Dalam Beverly Hills, orang ramai mempunyai nilai-nilai yang aneh tentang apa yang penting dan apa yang tidak. Saya mempunyai kawan yang ibu bapa mereka mempunyai wang yang banyak dan kerja sepanjang hari, untuk menampung ketiadaan ini, memberikan mereka perak dan dipenuhi dengan perkara-perkara yang penting. Shockea saya lihat itu. Realiti ini sangat berbeza dengan saya. Saya selalunya melihat kanak-kanak 16 tahun memandu kereta yang tidak seorang yang bekerja sepanjang hidupnya boleh.

Lucila: Cami mempunyai kesedaran yang besar tentang apa itu kos untuk mendapatkan perkara-perkara dan bagaimana sukarnya untuk mendapatkan wang. Kita hidup dalam sebuah apartmen ilahi, dengan dua bilik tidur, manakala terdapat rakan-rakan kita yang mempunyai rumah agam dengan fifteen bilik, bilik pemeriksaan, dua Bentley di dalam garaj dan sebuah pesawat swasta, dan itu semua baik! Saya yakin bahawa Camilla mempunyai kehidupan yang jauh lebih kaya daripada mana-mana daripadanya.

- Adakah ia mengganggu anda yang banyak kali mereka memanggil anda "pengantin perempuan ..."?

Camila: Ia benar-benar adalah "pengantin ...", tetapi juga Lucila, seseorang ... saya tidak melihat Al sebagai bintang filem kerana saya tahu kerana saya telah 7 tahun dan bagi saya ia hanya teman lelaki ibu saya . Jika pasangan anda telah Justin Bieber, maka ya saya akan pergi gila di Cholula. [Ketawa.]

Lucila: Apabila saya meninggalkan Argentina, bapa saya telah jurucakap Raul Alfonsin dan kemudian penyelia PAMI. Di rumah ayah saya telah siap untuk menentukan perkongsian antara De la Rua dan Chacho Alvarez, dan jika saya telah tinggal di Buenos Aires, akan menjadi "anak perempuan" dan saya telah membuka pintu banyak lagi. Di Amerika Syarikat, saya menjadi amat rendah dan tidak mengetahui sesiapa pun.

-Setengah tahun yang lalu anda berada dalam hubungan dengan Al, tetapi saya sentiasa mengatakan bahawa selama dua tahun adalah sahabat-sahabat yang sangat baik. Adakah anda percaya dalam persahabatan antara lelaki dan perempuan?

'Saya fikir kadang-kadang persahabatan itu adalah cara untuk menyelesaikan sesuatu yang akhirnya berlaku. Kawan dengan sentuhan histeria dan godaan ...

- Adakah anda ingin berkahwin Al?

Saya tidak tahu ... Pada ketika ini, kami mempunyai hubungan yang berfungsi dengan baik, kami sangat rapat, kami berkongsi banyak, tetapi dia mempunyai anak-anaknya dan saya perlu Camila. Kita bergantung banyak, kita amat terlibat dalam kehidupan yang lain, tetapi kita denda.

- Adakah anda angan memiliki anak bersamanya?

Kadang-kadang-. Ada masanya, saya berkata: "Apa yang baik akan melahirkan anak yang lain!" Kerana saya pada peringkat di mana mereka sudah pasti akan menikmati ibu dari tempat lain, lebih santai. Tetapi di sisi lain, saya berfikir: "Mula semula, tidur sedikit, lampin, kehilangan kebebasan saya." The Argentines sangat madrasah dan mungkin sebab itulah semua manusia jatuh cinta dengan kami. Realitinya adalah bahawa jika saya mempunyai anak lain, saya membangkitkan dia dan menghabiskan masa yang diperlukan. Saya tidak peduli berapa ramai pengasuh anda mungkin ada, dalam tempoh tiga atau empat pertama kehidupan kanak-kanak, perlu ada. Tidak mempunyai kanak-kanak dan memberikannya kepada jururawat, seperti yang berlaku banyak di Amerika.

- Anda seorang wanita yang hidup atau adakah anda seperti projek ini?

Saya sangat-Aryan dan keterlaluan-kompulsif. Saya suka pengaturcaraan, merancang, mengawal, tetapi saya belajar dan terus belajar, terima kasih kepada Al-anda perlu membiarkan perkara pergi ... Jika anda telah memberitahu saya dua puluh tahun yang lalu akan menjadi berjalan dengan Paramount Pictures, dikelilingi oleh gambar-gambar Marilyn Monroe, atau melangkah di permaidani merah di Festival Filem Venice, akan berfikir anda gila. Saya tidak pernah membayangkan kehidupan seperti ini.

- Apakah perkara-perkara lain yang anda belajar dengan menjadi dengan Al?

-Seorang pesakit banyak lagi, untuk mendengar ... saya rasa dia sangat seperti saya ketika beliau umur saya, maka saya menasihati memahami dan mengetahui lebih baik daripada sesiapa. "Kemudian atau lebih cepat, yang sentiasa sesuai keping sahaja," beliau sering memberitahu saya.

- Timbang perbezaan umur?

'Saya dapati dia semua saya sedang mencari dalam manusia. Kita mempunyai segala-galanya bagi kami kecuali masa. Jadi menikmati begitu banyak setiap hari dalam hubungan kita. Kami mempunyai hubungan istimewa. Al adalah seorang lelaki yang sangat aktif, kerja-kerja sepuluh kali lebih daripada saya, adalah mewujudkan sepanjang hari dan mempunyai anak-anak kecil daripada Camilla. Ini meletakkannya dalam usia yang emosi lebih rendah kepada anda dan rutin harian anda mempunyai lebih mengena dengan yang satu 40 berbanding dengan seorang 80. Ia juga amat seksi dan tiada siapa yang boleh discutírmelo, bukan?

Sumber: Jurnal "HELLO"

No comments :