Tuesday, January 10, 2012

"Cinthia Fernandez merupakan anak nakal kurang sopan"

Pachano Hannibal bercakap mengenai mudah alih dari Villa Carlos Paz dan menembak gadis dan menggunakan flos. Beliau berkata disrespected dan tidak difahami apa-apa.


Marah dengan kata-kata dari Cinthia di Twitter, Pachano berkata Viviana program Canosa, yang dia tidak tersinggung. "Anda salah jika anda mahu menekan saya. Beliau memecahkan kepala flos, jadi jangan berfikir dan mentafsir segala kejahatan, "katanya.

Beliau turut menjelaskan bahawa mahu berhadapan dengan Hannibal Cithia pengeluarannya. "Dia tidak faham apa-apa, selalu bercakap sangat dari Stravaganza. Memahami yang menunjukkan adalah Flavio, bukan perempuan. Yang luka tiket dia "ditembak pemilik galeri dan berkata" disrespected saya dengan mengatakan bahawa saya panas kerana saya tidak menjual tiket. "

Untuk akhir, sangat marah berkata, "adalah anak nakal biadap, kurang sopan, satu. Saya telah 20 tahun bekerja untuk bank-bank dalam asshole yang tidak dapat berbuat apa-apa. "

No comments :