Tuesday, January 10, 2012

"Cinthia Fernandez er en respektløs drittunge"

Pachano Hannibal snakket på en mobil fra Villa Carlos Paz og skjøt jenta og tanntråd. Han sa at respektert og ikke forstått noe.


Angered av uttalelser Cinthia på Twitter, sa Pachano Viviana Canosa program, som han aldri fornærmet. "Du tar feil hvis du ønsker å trykke meg. Han brøt floss hodet, så ikke tenke og tolke alt ondt ", sa han.

Han videre forklart at ønsket å konfrontere Hannibal Cithia med sin produksjon. "Han skjønte ikke noe, snakker alltid høyt om Stravaganza. Forstå at showet er Flavio, ikke hennes. Som skjærer billetten er han "skjøt eieren av galleriet og sa" respektert meg med å si at jeg er varm fordi jeg ikke selger billetter. "

For en endelig, veldig sint sa, "er en frekk, respektløs, en drittunge. Jeg har 20 år jobbet for bankene i et rasshøl som ikke kan gjøre noe. "

No comments :